شناسهٔ خبر: 187035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های حوزه وزارت راه و شهرسازی در تبریز مطرح شد؛

رسانه‌های قدرتمند بازوی مهم روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی

موسوی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی وظیفه روابط عمومی‌های زیرمجموعه ادارات کل راه و شهرسازی در بازتاب اخبار و بیان عملکردها را بسیار مهم دانست و گفت: در این راستا باید از ظرفیت‌های رسانه‌های قدرتمند نیز که بازوی اصلی و کمک روابط عمومی هاست استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی) نسرین وزیری سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های حوزه وزارت که در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن ابراز خورسندی از حضور در جلسه همکاران روابط عمومی و همچنین شرکت در جشنواره چند رسانه ای جاده سبز با استماع سخنان روسای ادارات تابعه در خصوص مسائل مطرح شده پاسخ داد و گفت: با توجه به وجود انبوهی از پروژه‌های عمرانی در حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی وظیفه روابط عمومی‌ها در بازتاب اخبار و بیان عملکردها بسیار اساسی و مهم است و در این راستا باید از ظرفیت‌های رسانه‌های قدرتمند نیز که بازوی اصلی و کمک روابط عمومی هاست استفاده کرد.

وی در ادامه سخنان خود برای تعامل بیشتر با صدا و سیمای مرکز استان و تکمیل و جمع بندی یکپارچه بند جیم تاکید کرد و افزود: شرایطی فراهم آمده است که دستگاه‌های تابعه مبالغ موجود و مصوب خود در بند چ را یکپارچه کرده و با رقمی که از ظرفیت‌های دستگاه‌ها جمع آوری می‌شود با صدای و سیمای مرکز استان قرارداد منعقد کنند.

موسوی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به مهمانان گرامی وظیفه روابط عمومی‌ها را در این برهه از زمان بسیار خطیر و اساسی دانسته و گفت: روابط عمومی‌ها باید گوش شنوای مردم باشند و به عنوان ویترین ادارات بدرخشند.

وی با اذعان به اینکه بیش از ۵۰ درصد زیرساخت‌های کشور در حوزه وزارت راه و شهرسازی است روابط عمومی‌ها باید در بازتاب اخبار و بیان فعالیت‌ها همت بیشتری داشته باشند.